Selasa, 7 September 2010

Salam Aidilfiti

Assalammualaikum.... Hmmmm raya datang lagi. Anak2 paling gembira walaupun puasa tak cukup, macam anak ku Hazim (5 tahun). Bukan sekadar tak cukup tapi tak puasa pun. Huhuhu puas ku pujuk tapi....... tak de makna nyer..

Buat sahabat ku, Kak Lin dan family, salam lebaran dengan tangan dihulurkan agar segala kesalahan di maafkan. Moga tali persahabatan kian kukuh walau badai merempuh kita tetap utuh dalam erti persabatan yang sejati. Salam Aidilfitri.....

Buat Wan dan family,
Salam di Aidilfitri. Kemaafan dipohon agar segala dosa diampun. Walau aku kaunter pertanyaan mu, aku akur kerana ku tahu, aku lebih tahu..... huhuhu.

Salam aidilfitri buat semua rakan yang mengenali dan pengikut blog ku ini. Salam perkenalan dihulur walau tidak pernah bertemu namun kau kuhargai.....

dari aku...tetap aku... kerana akulah...aku
Salam Aidilfitri...

1 ulasan:

  1. salam
    bahagia hendaknya berhari raya bersama keluarga. apa yg berlaku adalah asam garam dlm kehidupan. moga kita tabah menghadapinya.
    iluvm

    BalasPadam